1. Bestellen
- A. Bestellingen worden direct geleverd tenzij er niet voldoende voorraad is.
- B. Triplenode zal haar uiterste best doen om ervoor te zorgen dat er altijd voldoende voorraad is.
- C. Wanneer u een server bestelt bij Triplenode, bevestigt u automatisch aan ons dat u 18+ bent.
- D. Bij het bestellen van een server bij Triplenode, (onder de 18+) bevestigt u automatisch dat u toestemming heeft van uw ouders.
2. Spelserver
- A. Als de consument de server niet verlengt, is Triplenode bevoegd om de server af te sluiten.
- B. Indien de consument de server niet verlengt, is Triplenode bevoegd om alle gegevens van deze server na 5 dagen te verwijderen.
- C. Ondersteuning met betrekking tot plug-ins /bronnen en code is niet altijd gegarandeerd vanwege de complexiteit ervan.
3. Virtuele privéservers
- A. Het is de klant niet toegestaan illegale programma's, inhoud of websites te hosten.
- B. Het is de klant niet toegestaan om spam te versturen vanaf zijn/haar Triplenode servers.
- C. Triplenode is niet verantwoordelijk in geval van gegevensverlies. De klant is verantwoordelijk voor het maken van back-ups.
- D. Triplenode biedt geen ondersteuning voor apps van derden, maar soms kunnen we u in de juiste richting sturen.
- E. Triplenode mag de server opschorten als er sprake is van illegale activiteiten of als de server als reseller wordt verkocht zonder toestemming.
- F. Het is niet toegestaan om crypto te minen op een VPS.
4. Ondersteuning
- A. De klant kan een ticket openen op onze website of ons een e-mail sturen naar info@Triplenode.nl, als hij vragen heeft over zijn service.
- B. De officiële (niet-SLA) reactietijd van Triplenode is 24 uur. In de praktijk kan dit sneller zijn.
- C. Triplenode biedt alleen ondersteuning op de diensten van Triplenode.
- D. Triplenode biedt geen ondersteuning voor software van derden.
- E. Tijdens openingstijden is onze klantenservice bereikbaar via de communicatiekanalen binnen Triplenode (Support tickets, Live chats, e-mail).
5. Terugbetalingen
- A. Het is de klant in ieder geval niet toegestaan om zijn geld terug te krijgen.
6. Overige verplichtingen van de klant
- A. De klant zal geen websites/programma's hosten of uitvoeren die verboden zijn volgens de Nederlandse wetgeving.
- B. De klant is verantwoordelijk voor het maken van back-ups van zijn eigen servers.
7. Annuleringsvoorwaarden
- A. De klant kan steeds een annulering aanvragen via zijn/haar klantenpanel.
8. Overige verplichtingen van Triplenode
- A. Triplenode is niet verantwoordelijk voor de inhoud die de klant host.
- B. Triplenode zal illegale inhoud of andere illegale applicaties/scripts verwijderen die niet wettelijk zijn toegestaan.
- C. Triplenode is in ieder geval niet verantwoordelijk voor gegevensverlies.
9. Overmacht
- A. Geen van de partijen is gehouden tot het nakomen van enige verplichting indien zij daartoe verhinderd is door overmacht.
10. Donaties
- A. Voor een donatie van 1 euro ontvangt u 110 credits (€ 1,10).
- B. Het is niet toegestaan om credits aan jezelf te doneren.
- C. Credits kunnen alleen worden gebruikt op de Triplenode-website.
- D. Credits kunnen niet worden terugbetaald.
11. Account
- A. Het delen van uw accountgegevens met anderen is niet toegestaan.
- B. Als je je accountgegevens bent kwijtgeraakt, kan je account alleen worden hersteld als je je Discord-account hebt gekoppeld aan je Triplenode-account.
- C. Credits kunnen niet worden terugbetaald.